Wednesday, February 4, 2009

::Bola。。。加油::

呢 几日都收到 D 搞 miss call o既粉肠电话。。。烦到死。。。搞到我火都来埋。。。咪 block 晒所有来电者。。。所以,除o左我屋企人可以打俾我之外,全部人都打唔入。。。不过我有将条线飞o左去我 Hubby B o既手机度。。。所以有乜可以同佢讲声。。。

不过。。。头先我睇下我o既电话,收到个 message。。。係我一个朋友 send o黎o既。。。佢同我讲佢爸爸五日前过身o左。。。我吓o左一跳。。。有 D 伤感。。。唔知佢点咧?。。。希望佢唔好o甘伤心。。。世伯只不过係去o左个好远o既地方。。。响果度 rest in peace。。。佢永远都会保佑所有爱惜佢o既人。。。Bola。。。加油!

No comments: