Monday, February 2, 2009

::友情与爱情::

有个问题我想问下, 友情与爱情是否可以共存?。。。我得到o既答案係可以。。。但係发生响我身上既机会好微。。。点解我o甘讲。。。???

因为。。。

双鱼座o既我永远係恋爱大过天 。。。虽然如此。。。但我绝对无遗忘过任何对我好o既好朋友。。。 我好想友谊永存。。。可惜,我感觉到我往往都係俾遗忘o既果个。。。可能响你地心目中,我係重色轻友。。。有o左爱情。。。你地 D 友情我就会抛侏脑后。。。因为我“十年”都无返去。。。好似人间蒸发o左。。。

其实我要o既好简单。。。係响过时过节 (例如圣诞,新年,生日。。。)大家可以send个短讯祝贺下大家。。。forward o既都好啦。。。起码我知道我重未俾大家遗忘。。。我最开心係可以收到好朋友o既生日祝福。。。不过我好少收过。。。因为无人记得我生日。。。你地一定都讲。。。我都忘记你地o既生日啦!。。。係。。。我唔记得。。。因为记性唔好。。。但係我有写落o黎。。。无礼物俾你地。。。我希望可以俾你地小小o既祝福。。。

或者我根本从来都无响你地o既好朋友list入边。。。只係我一厢情愿当你地係好朋友。。。可能我只不过係个路人甲。。。

係唔係自己敏感o左咧。。。???。。。因为双鱼座o既人除o左爱情至上外。。。亦都係敏感一族。。。真o既希望係敏感。。。有时。。。想得太多。。。会搞到自己唔开心。。。甚至会喊。。。

不过,我有一个好男人。。。无论係点佢都係第一位。。。俾人话係有异型,无人性都无所谓。。。随便。。。


后记:

*Sharon (coz she tagged me. (I KNOW SHE WAS TAGGED ! NO NEED TO REMIND ME ! I GOT NOBODY ELSE IN MIND TO TAG !) 原来我真係个 NOBODY

- 完 -

No comments: