Tuesday, February 24, 2009

::生日 2009::

琴日係我o既生日。。。即係话我又老o左一岁咯。。。所谓 年龄只不过係数目。。。心境保持开心埋得咯。。。开心自然会年轻。。。日日愁眉苦脸。。。D 眉头皱晒。。。唔老就假。。。

讲下我点样过我o既“大寿”。。。首先帮我预祝o既係我 college o既朋友。。。星期六晚就去打边炉。。。例牌。。。响哥打白沙罗o既“好好火锅店”打边炉。。。黄酒 lala (蛤蜊)。。。QQ 豆腐都係我地最爱。。。尤其係 黄酒 lala 。。。Ah John 重哎 o左两碟。。。正啊!。。。饮饱食醉之后就继续下一场。。。唔好误会。。。唔係去泡。。。係去 kopitiam 饮o野。。。Papa Rich 係我地近期钟意o既地方。。。过后就各自返家。。。

到o左正日。。。即係话二月二十三号。。。要返工,因为係星期一。。。点解唔请假。。。???。。。无他o既。。。因为每个亲朋戚友都要返工。。。不过我 D 同事就响 lunch time 同我庆祝。。。我地去 Bubba Gump 食 lunchie。。。大刷一餐。。。超级饱。。。最后重俾佢地摆上薹。。。企响张凳度摇摆。。。无所谓啦!。。。我开心。。。大家又开心。。。食完o野。。。大家又要继续埋头苦干。。。哈哈哈。。。讲到好似好凄凉o甘。。。

放工o左就同我 Hubby B 去撑薹角。。。去 Pasta Zanmai, One Utama 食o野。。。
食完o野埋去行下咯。。。然后返屋企。。。入到房间。。。咦!。。。有份礼物哦。。。係 Jessica 俾o既。。。份礼物好轻哦。。。!我响度估係乜o黎o既。。。估o黎估去都估唔到。。。当我打开份礼物。。。哗!。。。DKNY Be Delicious 香水礼盒哦。。。不过得个盒。。。里面乜都无。。。得张字条。。。係 Jessica 写o既。。。佢话要礼物就慢慢每个角落去“掘”。。。所以我o既寻宝游戏就开始啦。。。哈哈。。。十几分钟后就俾我集齐晒整套 DKNY Be Delicious 香水礼品。。。我非常钟意。。。DKNY Be Delicious o既樽係限量版金色o既。。。

我o既生日。。。就係o甘庆祝。。。好开心。。。多谢所有帮我庆祝生日o既亲朋戚友。。。多谢全部 send message 祝福我o既朋友们 (不论係 Facebook…Friendster…MSN…SMS 等等)。。。多谢你地俾o左一个愉快o既生日我。。。

No comments: