Monday, February 16, 2009

::2009 情人节::

一年一度浪漫o既情人节。。。 o個日点样庆祝???。。。其实都无乜特别。。。都係去o左行街睇戏同食饭。。。

o個早上去o左睇 Bride Wars 。。。都唔算早。。。因为都差唔成十二点几。。。睇完戏就去o左 Pavillion 食饭行街。。。以往o既情人节。。。我都会去 TGi Friday食o野。。。但係今次就去一间名叫代宫山o既餐厅。。。无他o既。。。因为觉得TGi Friday o既情人套餐无乜特别。。。又有 D 贵。。。代宫山其实都係我钟意o既餐厅之一。。。D o野好食之余,环境又优美。。。

食完 lunchie 就开始 shopping 咯。。。行到差唔多六点几就返屋企。。。咦。。。晚餐咧。。。???。。。晚餐埋就係返屋企同屋企人食咯。。。哈哈。。。对我o黎讲都算特别。。。因为以往都係二人世界。。。

eh。。。讲下情人节 shopping o既战利品。。。我买o左件 ZARA T-Shirt 俾自己。。。我 Hubby B 买o左两件 FOREVER 21 男装 sweater 。。。当然重有我o既情人节礼物。。。噹。。。 噹。。。 噹。。。 噹。。。就係我想要o左好耐o既Nokia E71手机一部。。。真係好开心。。。Hubby B。。。多谢你。。。I Love You。。。Forever & Ever。。。!!!


后记: 今年o既情人节普通得来好特别。。。!!!

No comments: