Tuesday, November 4, 2008

::A Bloody Hell...Super Duper Faker In Office::

最近发觉公司里有个超级乞人憎o既人。。。人超级假。。。日日响度同你烂 friend o甘。。。其实背后係o甘笃你背只。。。有时又学人扮 cutie。。。睇到都唔开胃。。。佢咧,係果种揸住鸡毛当令箭o既人。。。以为自己真係老细。。。摆起果种死人款。。。仲点我 Manager 做o野。。。佢同我 Manager 同阶级。。。但係就成日以为自己係大波士。。。Please 啦!。。。你只不过係 Manager 。。。唔係 CEO 。。。你唔係出粮俾我地果个。。。收皮啦!!!。。。死八婆。。。仲衰o既係叫佢o既助手唔好同我地 friend 。。。人地爱同边个 friend 又关佢X事咩???。。。人地就係知佢难顶。。。先同我地诉苦。。。

p/s:八婆。。。最后想话你听。。。你知唔知几乎全公司o既人都唔钟意你。。。你最好真係收皮或辞职唔捞。。。o甘就真係还得神落。。。开香槟庆祝!!!

1 comment:

Jhen said...

ahhaha..office always hav tis kind of ppl de..
so get used on it bah...