Monday, April 21, 2008

::無無聊聊::

Blogspot...吾知點解走去sign up...埋就係人有我又要有咯!第一個blog...寫D乜好咧?就寫Edison同麥先生...邊個麥先生?埋就係同天真小姐傳緋聞果個咯!

陳先生事件,都有一段時間...事件爆發時,好多人都講陳先生點衰點賤...但我覺得佢無錯喔!果D相都係你情我願既,錯乜喔?果個麥先生,見人衰,就踩多幾腳...好心佢"keep skin"啦!即係收皮啊!做好自己本份,吾好見人衰就有意無意批評人,低裝到死!陳先生講的好,有種就當面批評...真小人!

我覺得陳先生無需退出香港娛樂圈,因為有D可惜...你地一定以為我係佢fan屎...話比大家聽,我吾係...只不過吾抵得D人將D錯推晒比陳先生...


::無無聊聊篇(完)::

No comments: